Minimalna wartość zamówienia 500 zł netto

Reklamacje i zwroty

Prosimy pamiętać, że wszystkie zakupy na stronie b2blf.pl mają związek z zawodowym charakterem tego zakupu i statusem przedsiębiorcy kupującego - dlatego dokonując zakupu i akceptując regulamin zgadzasz się, że zwroty nie będą przyjmowane - Chyba, że nabyta rzecz posiada wadę uniemożliwiającą jej sprzedaż. W przypadku stwierdzenia wady sprzedanej rzeczy kupujący może podjąć następujące roszczenia – wymiana, naprawa rzeczy, roszczenie o obniżenie ceny i odstąpienie od umowy w zakresie tej rzeczy.

Staramy się pakować nasze przesyłki najlepiej jak to możliwe. Przesyłki są ubezpieczone, ale to firma kurierska a nie my świadczymy usługi transportu. Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru.

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeśli przesyłka jest widocznie uszkodzona, prosimy o jej otwarcie, oględziny i ewentualne przygotowanie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera.

Jeśli to możliwe wykonaj dokumentację zdjęciową. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, protokół i zdjęcia lub filmy pomogą w rozpatrywaniu późniejszych sporów. 

Reklamację wraz z podpisanym protokołem i zdjęciami prosimy przesłać na adres e-mailowy: info@b2blf.pl

Czas na rozpatrzenie reklamacji to do 14 dni roboczych.